“Την Δευτέρα 2/3/2026, οι μαθητές/τριες της Γ΄Τάξης συναντήθηκαν με επιστημονικούς συνεργάτες της Εταιρείας Ανάπτυξη Κοινοτικών Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας Παίδων και Ενηλίκων «Πανάκεια». Θέμα της συνάντησης ήταν η Τρίτη ηλικία οι ανάγκες της, τα προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζουν αυτά τα άτομα , πως μπορούμε να τα διακρίνουμε ώστε να τα βοηθήσουμε να έχουν μια αξιοπρεπής και ασφαλής διαβίωση.
Ευχαριστούμε την κα Βελεγράκη και κα Κυπραίου για την παρουσίαση-συζήτηση. Τα ερεθίσματα που έθεσαν , συνέβαλαν ώστε να κατανοήσουμε το θέμα με ευαισθησία.
Η συνάντηση προγραμματίστηκε στο πλαίσιο των δράσεων του Ενεργού Πολίτη.
ΛΑΓΚΑΝΗ ΤΑΣΟΥΛΑ
ΔΟΣΗ ΑΝΘΟΥΛΑ
ΧΕΤΕΛΕΚΙΔΟΥ ΠΑΤΡΙΣΙΑ
